Wydanie zaświadczenia w sprawach podatkowych
WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
- podanie o wydanie zaświadczenia
Druk do pobrania »»»
- dowód wniesienia opłaty skarbowej
OPŁATY
– za wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości - 21,00 zł
– za wydanie pozostałych zaświadczeń - 17,00 zł
Opłaty skarbowej można dokonać gotówką w punkcie kasowym PBS w Świdwinie znajdującym się w budynku Urzędu Gminy Siemyśl - w godzinach 7.30 - 14.00 lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy Siemyśl nr 02 8581 1030 0819 3001 0000 0000.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Sekretariat urzędu (pokój nr 112) lub pokój nr 120 - w godzinach pracy urzędu.
Podanie może być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu.
adres e-puap »»»
KOMÓRKA ODPOWIEDZIALNA - OSOBY DO KONTAKTU
Referat Budżetu i Finansów (BF)
- Ewelina Maciejewska - tel. 943 585 320
- Aleksandra Pietruk - tel. 943 585 334
- Marta Wojtasik - tel. 943 585 321
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy
PODSTAWA PRAWNA
- ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 70, z późn. zm.),
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2023 r. poz. 2383, z późn. zm.).
Liczba wyświetleń: 297
Źródło informacji: Ewelina Maciejewska
Data źródła: 2020-12-11 00:00
2024-02-07 13:17 Edycja zawartości - Bożena Pieczynko