Druki do pobrania

  • Wniosek o wydanie zaświadczenia
    135 KB
  • Pełnomocnictwo
    94 KB

Wydanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców

WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY

1. Wniosek  o wydanie zaświadczenia.
2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
3. Do wglądu - dokument tożsamości wnioskodawcy.
4. Pełnomocnictwo, jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika.

OPŁATY

- wydane zaświadczenie – 17,00 zł.
- pełnomocnictwo – 17,00 zł.

Nie podlega opłacie pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Zapłaty opłaty skarbowej można dokonać gotówką w punkcie kasowym PBS w Świdwinie znajdującym się w budynku Urzędu Gminy Siemyśl - w godzinach 7.30 - 14.00 lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy Siemyśl Nr 02 8581 1030 0819 3001 0000 0000.

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Urząd Stanu Cywilnego w Siemyślu, ul. Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl.

KOMÓRKA ODPOWIEDZIALNA - OSOBA DO KONTAKTU

Urząd Stanu Cywilnego (USC)- pokój nr 117, telefon 943 585 311 lub 943 588 013 - Monika Dobrowolska - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni.

TRYB ODWOŁAWCZY

Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Siemyśl w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

PODSTAWA PRAWNA

- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r. poz. 1191, z późn. zm.),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2142, z późn. zm.),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego  (Dz. U. z 2023 r. poz. 775, z póżn. zm.).


INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH    »»»