Gmina Siemyśl informuje, że wszystkie ogłoszenia o postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych dostępne są na Platformie eZamawiający pod adresem:
https://ugsiemysl.ezamawiajacy.pl/
Platforma będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Wykorzystywana będzie jako środek komunikacji elektronicznej do:
- udostępnienia SWZ,
- informacji o modyfikacji SWZ,
- wyjaśnień treści SIWZ lub ogłoszenia o zamówieniu,
- składania ofert oraz wszelkich dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, w tym wstępnego oświadczenia własnego wykonawców składanego na Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia (JEDZ),
- wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów,
- udostępnienia informacji z otwarcia ofert,
- informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
Wsparcie techniczne dla Wykonawców:
tel. +48 (22) 257 22 23
oneplace@marketplanet.pl