Siemyśl: Budowa terenu rekreacyjnego przy zbiorniku wodnym w miejscowości Białokury
Numer ogłoszenia: 116395 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemyśl , ul. Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3588013, faks 094 3588013 w. 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa terenu rekreacyjnego przy zbiorniku wodnym w miejscowości Białokury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych budowy terenu rekreacyjnego przy zbiorniku wodnym w miejscowości Białokury, na które składają się miedzy innymi: - kładka wraz z balustradą, obiekty małej architektury, plac zabaw, ciągi komunikacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: SIWZ, Dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.10-8, 45.11.27.23-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: 1/ w zakresie terminów, określonych w § 5 i w § 7 umowy, w przypadku: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia skutków tej siły; b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest zamawiający - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac; c) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów; 2/ w zakresie wynagrodzenia wykonawcy - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Przez działanie siły wyższej, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit.a, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, takie jak: 1/ katastrofalne działania przyrody (niezwykłe mrozy, huragany, powodzie, opady deszczu, śniegu lub gradu przekraczające wielokrotnie normy miesięczne); 2/ zaburzenia życia zbiorowego (np. strajki generalne, zamieszki, wojny, stan wyjątkowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemysl.pl/index.php?id=137041
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siemyśl ul. Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl pokój nr 08, w godzinach urzędowania Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siemyśl, ul. Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, sekretariat pok. 112.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Leader w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie