Wydanie zaświadczenia w sprawach podatkowych

WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY

- podanie o wydanie zaświadczenia
Druk do pobrania    »»»
- dowód wniesienia opłaty skarbowej

OPŁATY

– za wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości - 21,00 zł
– za wydanie pozostałych zaświadczeń - 17,00 zł

Opłaty skarbowej można dokonać gotówką w punkcie kasowym PBS w Świdwinie znajdującym się w budynku Urzędu Gminy Siemyśl - w godzinach 7.30 - 14.00 lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy Siemyśl nr 02 8581 1030 0819 3001 0000 0000.

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Sekretariat urzędu (pokój nr 112) lub pokój nr 120 - w godzinach pracy urzędu.

Podanie może być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu.
adres e-puap    »»»

KOMÓRKA ODPOWIEDZIALNA - OSOBY DO KONTAKTU

Referat Budżetu i Finansów (BF)
- Ewelina Maciejewska - tel. 943 585 320
- Aleksandra Pietruk - tel. 943 585 334
- Marta Wojtasik - tel. 943 585 321

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Do 7 dni

TRYB ODWOŁAWCZY

Nie dotyczy

PODSTAWA PRAWNA

- ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 70, z późn. zm.),
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2023 r. poz. 2383, z późn. zm.).